Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2015 22:42 - Все
Автор: danceofdeath Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5378 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.07.2015 00:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И отново все се връщам, там, където разцъфтял е карамфилът мамин. Слушам вятърът как дъх на бор довял е.   Липсва ми. И лятото минава пред очите ми, синеещо и светло. Съзерцавам окосената морава и дочувам в тишината горско ехо.   С магнитни сили е обременена зеленеещата се, подкастрена кайсия. Щом я видя, все залепвам се за нея, търся с поглед все да я открия...   И мечтая си да завали дъжд,  който да навдигне пара от асфалта. Нека замирише и на шир и длъж, да раздвижи ни сърцата в телата.   И на късове откъсната тъга се пилеят спомени за двадесет и пет отминали лета- като това, еволюирали в зима, студ и лед.   Хиляди въздишки как ли да спася, съхранили в себе си метаморфози- как пораснах след поредната игра, в детство, през което колело ме вози.   Все ще гледам към небето нощем през прозореца на ниската ми стая. То усмихва се,  понастоящем, гледало ме как напред-назад блуждая.   Все мирише ми на падане и рани, на обелените колене и гоненица в девет, и на джанките откраднати, богоизбрани, и на сърцебиене от обич с детски шемет.   Лято подир лято. Колко се променям! То ми е свидетел-сигурно се смее! Спомени с други всеки път заменям. Грабвам облак пухкав. Той за мен Едем е.  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danceofdeath
Категория: Лични дневници
Прочетен: 201370
Постинги: 80
Коментари: 24
Гласове: 197
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930